Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. augusztus 18., csütörtök

Alkottam... megint

Csak most éppen üvegfestékkel. Elkoptak a fürdőszobai tükrünk korábbi díszei. Gondoltam most újítunk, színesítünk... :-) Ez lett az eredmény:
A növényeket magam rajzoltam :-) 
Korábban is készítettem ilyesmit, a két bejárati ajtónk felett lévő ablakokat "színeztem" ki. Sajnos már kissé kifakultak. A következő ilyen jellegű akciótervem a konyhaajtót veszi majd célba. 4 nagy üveg - 4 évszak. Még készül a fejemben a terv, mit is rajzoljak rá pontosan. Ha elkészült, majd azt is megmutatom :-)

1 megjegyzés:

  1. Ez a tükör egy kicsit megtévesztett, azért lassan rájöttem, hogy hogyan működik. Ügyes vagy! Ági a hosszú nyakú üvegeket, meg a befőttes üvegeket festi szorgalmasan. Szerintem volt valaki közös ősötök /ideértem Istvánt is/, akiben alva maradt a művészi véna, de belőletek előbújt. Sok sikert, magatok és családotok gyönyörködtetésére!!!

    VálaszTörlés