Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. augusztus 18., csütörtök

Mártikánk 3 éves lett!!! :-)

A hétvégén Márti lányunk 3 éves lett. Megérkezett hozzá a 3 éves öntudata is, igaz az már néhány héttel korábban :-) Ő már NEM BABA, senki nem hívhatja így... Megérkezett a CSAK AZÉRT IS!!! és az AKKOR SEM!!! korszaka. Kisssssséééé idegesítő... Remélem hamar túl leszünk rajta! :-) Hihetetlen önző lett a kisasszony, mindent magának akar. Elég nehéz vele. Azért jó dolgai is vannak: szívesen segít mosogatni, felmosni és más egyebeket is. Várja az ovit. Remélem, nem fogja csalódás érni. Eddig szívesen ment, de eddig nem kellett egyedül ottmaradnia, csak Barniért jártunk oda. Megbeszéltük vele, hogy jó lesz, és annak ellenére, hogy én nem fogok ottmaradni vele, ebéd előtt mindig megyek majd érte. Hát, majd meglátjuk mi lesz. Mostanában nagyon szégyenlős, bújós lett. Mikor a szülinapján köszöntötte a család (Vámoson voltunk), az éneklés alatt legszívesebben belém bújt volna, ha lehetett volna :-). 

Apiros hajú babát Janka teljesen egyedül varrta :-)

Keresztanyu tortája

3 megjegyzés:

  1. De finomak lehettek a torták!!!!!! Sok boldogságot kívánunk Mártikának! /Nem babának!!!!!!!!/

    VálaszTörlés
  2. Köszi! :-) a torták tényleg finomak (voltak) :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálunk! Úgyis hamar felnőnek, s elfelejtjük (?) a nyávogást.

    VálaszTörlés