Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. augusztus 18., csütörtök

Erdőkert - vagy dzsungel?

Legalábbis a kertünk leginkább a dzsungelhez kezd hasonlítani. Ilyenkor nagyon szeretem nézegetni. Most is tele van bogarakkal, főleg az édeskömény virága (megszámolni sem tudom hányféle bogár döngicsél rajta egyszerre - katica, méh, darázs, zengőlégy...). Sok madár lakik a szomszéd tujáiban is, akik a mi dísznapraforgónkon és kártevőinken élnek - ennek következtében az idén szinte nem is láttam pl. tetveket a kertben :-) Ahogy lépek az utakon, sorban ugrálnak el a békák is menedéket keresve a lábam elől. (A kertben nem szedhetik össze őket a törpék.) Hoztam pár képet is a mi kis dzsungelünkről :-)












1 megjegyzés:

  1. Nahát, ilyen erdőkertet kéne nekünk is csinálni Pincehelyen, akkor nem purcannánk ki a rotálásban, fünyírásban, kapálásban, locsolásban. Érdekes volt, mikor a szomszédban a gazban sokkal szebb paprika, bab stb termett, mint a mi puccos kertünkben.

    VálaszTörlés