Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. augusztus 2., kedd

Fotóözön a közelmúltból :-)

A fotók csak készülnek és készülnek a törpékről, csak ide nem kerültek fel mostanában. Na, most :-)

Építőmesterek:



Mártika itt falaz :-)

Janka alkotott

Még éppen belefér :-)


Paleogyerekek - avagy hogyan élvezzük ki a csülökcsont adta minden egyes finom falatot :-)



Mamák - Janka ötlete és kivitelezése alapján :-)
60 év múlva? :-)



Hétvége - baráti látogatás nálunk, 
és kihasználandó a rossz idő előnyeit is, egy kis sárkány (majom) eregetés  a prérin :-)
A gyerkőcök a fél délutánt a békákkal töltötték :-)

Már itt is megy a tekerés :-)



Ki van a képen? - "Káika" -mondja magára mutatva :-)



3 megjegyzés:

  1. Jók a képek!

    A "mamák" meg főleg! :)

    VálaszTörlés
  2. A Márti mama tökéletes!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Lesz még folytatás, mert naponta eszelnek ki ilyeneket és ehhez hasonlókat! :-) :-) :-)

    VálaszTörlés