Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. augusztus 30., kedd

Mikor kezdődik a nappal?


Egyszer egy öreg rabbi megkérdezte a gyerekeket, hogyan lehet megállapítani, hogy melyik órában ér véget az éjszaka és kezdődik meg a nappal.
- Talán akkor, mikor már messziről meg lehet különböztetni a kutyát és a bárányt? -kérdezte az egyik gyerek.
- Nem -felelte a rabbi.
- Talán akkor, mikor messziről meg lehet különböztetni a datolya- és a pálmafát? -kérdezte valaki más.
- Nem -hangzott újra a válasz.
- Hát akkor hogyan? -kérdezték tanácstalanul a gyerekek.
- Akkor veszi kezdetét a nappal, mikor akármelyik ember arcába nézel, testvéredet ismered fel benne. Addig...tart az éjszaka.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése