Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. augusztus 8., vasárnap

Kullancs

 Igyekeztünk kullancsok ellen védekezni, mivel Mártit nagyon szeretik megtalálni, és Zsombornak Lyme-kórral is volt gondja pár éve. Nem voltunk elég alaposak. Miután hazaértünk a nyaralásból, másnap a bal bokámból lógott ki egy kis betolakodó. Zsombor kiszedte, de egy körömnyi piros folt maradt utána. Két hét múlva megcsípett ott a csalán is, és bevörösödött, hólyagos lett a kullancscsípés körüli rész. Gyanús lett,  elmentem orvoshoz. A miénk szabadságon. Elmentem délután a szomszéd helyetteshez. Nem volt túl kedves, kvázi hülyének nézett, de adott beutalót az infektológiára. Addigra már fájt is, feszült is pl. vezetés közben. Másnap reggel el is mentem,  vérvételre készülve, éhgyomorral. Csak időpontot adtak másnap reggelre, mert limitálva van a napi vizsgálatok száma - itt is... Másnap megint éhgyomorral mentem, de a vérvétel elmaradt. Egy kedves, udvarias 70+ dokibácsi nézte meg a lábam, ami addigra már jellegzetesen kokárdamintás volt piros-lila színekben pompázva. Írt gyógyszert és visszarendelt egy hét múlva, hogy lássa, hogyan alakul a gyógyszerrel a helyzet. ...

Szervusz Lyme-kór! 3 hét antibiotikum...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése