Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. augusztus 21., szombat

Augusztus 20.

 Sok szépet tartogatott ez az ünnep a tegnapi napra. 

Az ökumenikus istentiszteleten az új atya prédikált a megjelent nem is kis számú gyülekezetnek. Fontos gondolatokat osztott meg velünk, melyekkel én is maximálisan egyet tudok érteni. Az istentisztelet végén apuval együtt megáldották - szentelték az új kenyeret, amit aztán meg is szegtek, és mindenki kimehetett és vehetett belőle. Mintha csak egy szín alatti úrvacsoraosztás lett volna... nem az volt, de mégis. 😊


Ezután a posta mellett felavatásra került az új Szent István szobor. Szép, kifejező alkotás. Jó volt, hogy az alkotó művész elmondta róla a keletkezés történetét is. 


Este a pesti tűzijáték is fenomenális volt a csillagalakzataival, a parlament fényjátékaival, a sokat mondó zenékkel, narrációval. Ez művészeti alkotás volt, aminek még fontos mondanivalója is volt - végén a keresztet formáló csillagokkal. 


Isten éltessen még sokáig Magyarország!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése