Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2021. augusztus 27., péntek

Geocaching - Kecskemét

 Ma apának Kecskemétre kellett mennie év eleji központi okosításra. Úgy döntöttünk, mi is megyünk vele. Kinéztem két ládát (igazából négyet, mert az egyik egy hármas multi volt), amit meg akartunk keresni. 

Sajnos az időjárás nagyon rossz volt, hideg is volt, és esett az eső. Kecskemét legrégebbi, már lezárt temetőjében keresgéltünk először, aztán a közeli kápolnánál. Nehezen tudtam parkolni, aztán sikerült nem megtalálni a rendes bejáratot, így a kerítés egyik résén mentünk be. Kár volt, mert teljesen eláztattuk a cipőnket, nadrágunk szárát a nedves növényzettel, és ha nem lettem volna ennyire béna, a kapu is az orrunk előtt volt. Na mindegy. Az első pontnál nehezen találtuk a megadott koordinátákon lévő fát, mivel az iránytűt még nem tudjuk olyan jól használni, és nem pontosan azt mutatta, amit kellett volna. De azért meglett. Igaz a láda inkább tűnt  valami szemétnek első ránézésre, de a jelszó benne volt. A második ponton egy fatönkben kellett megtalálni a ládát. Hát, ezt is nehezen tudtuk beazonosítani, mert több is volt arrafelé és a fatönkből szépen kihajtottak az akácágak körös-körül, így először nem is fatönknek látszott. Végül Janka találta meg benne vízben úszva a ládát, amiben szétázott a papír, amire írni kellett volna. A jelszó azért meglett. A temető egyébként szép, hangulatos hely, csak nem esőben. A végére azért elállt, de akkor már mindegy volt a nedvességünket tekintve. A dilis anyjuk jól megszivatta a gyerekeit... A harmadik pont könnyen meglett a közeli kápolnánál. 

Innen a belváros felé vettük az irányt. Kedves gimnáziumunknál is van ugyanis egy láda, ami most derült ki. Ezt gyorsan sikerült megtalálni. A főtéren összetalálkoztunk a nagynénémmel, és beszélgettünk egy jót. Régen találkoztunk, úgyhogy nagyon örültem ennek a véletlen összefutásnak. Ezután természetesen hamburgerezni kellett, ami itt kihagyhatatlan, és már elütötte a delet is a harang. Még vásároltunk kicsit, aztán indultunk is, mert apa végzett. 

Újabb két láda ✅, ráadásul szép és számunkra kedves helyeken. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése