Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. április 23., kedd

Virágok-újfajta cserépben

Már tavaly is gondolkodtunk rajta, de az idén megcsináltuk.
Van egy csomó farönkünk, amit nem tudott Zsombor széthasogatni. Némelyik közepe elkezdett korhadni. Fogtam, kiszedtem, amit csak lehetett. Aztán elsétáltunk a szomszéd kertészetbe, és vettünk bele színpompás virágokat. Be is ültettük szépen.

Mikor Barni hazaért, és látta mit csináltam, fogta a kisbaltát, és készített nekem még néhány "virágcserepet". Lelkesedése óriási volt, több tuskót is kifaragott ügyesen.

Azóta már ezekben is virág nyílik.

2 megjegyzés: