Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. április 23., kedd

Fesztivál utóhangok

Szombat reggel (elmesélés alapján)
Klári: - Anya hol van?
Apa: - Énekel a kórussal.
Klári: - Ilyen hosszú kórus van?

Vasárnap reggel
Márti bejön a szobánkba, nézi merengve a cuccaim hegyét az asztal körül, ahogy csak ledobáltam mindent éjjel, aztán hirtelen odanéz az ágyra, felvidul, odabújik mellém, megölel:
- Azt hittem, nem is jössz haza...!!!

Kedd reggel, 1/2 8 körül
Lányok:
 - Anya még mindig alszik.
 - Nem tudja, hogy reggel van....
- Anya, reggel van!!!!!

--::--::--::--::--::--::--::--::--::--::--

Nem gondoltam, hogy így el fogok fáradni. Az még rendben volt, hogy vasárnap délelőtt kóválygott az egész fejem, mivel későn kerültem ágyba, sokat vezettem, hosszú napunk volt előtte. De délután aludtam pár órát, és még utána is több órán át szédültem, csak este felé kezdett kitisztulni az agyam. Hétfőn frissen ébredtem, elkészítettem a kávémat, reggeliztünk, elindultunk a suliba. A fejem konokul fájt egész délelőtt, hiába vettem be gyógyszert. Szédültem is, nem egészen voltam önmagam. Mikor hazaértünk, akkor vettem észre a fejfájás és szédülés okát - a kávémat ugyan elkészítettem, de ott is felejtettem az asztalon - és konokul azt hittem egész délelőtt, hogy megittam... Lehet, hogy öregszem? Ennyire megviseljen egy fesztivál fizikailag???!!! Pedig olyan jó volt!!! :-)

--::--::--::--::--::--::--::--::--::--::--::--

Még egy utóhang, nemrég jött e-mailben:
" Műsorotok katartikus hatással volt rám: nemcsak az ének, a zene, az előadás, hanem az az egyszerűség, a keresetlenség, az eszköztelenség, az a harmónia is, amely az együttesből árad. "
Köszönjük szépen! :-)

1 megjegyzés:

  1. Tetszenek a gyerekek.
    Te meg nagyon fáradt vagy, sok fele kell koncentrálnod, azért felejted el, ami nem annyira fontos.

    VálaszTörlés