Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. április 9., kedd

Éljen!!!!

Megoldódott a tavaszi nagytakarítás kérdése. Janka elszállásolt néhány élősködőt a fején...  ... és megint nem vettem észre, csak a suliban a védőnő. Mentségére legyen mondva, ajándékba kapta őket valakitől. Így ma nem is tudom mennyit mostam (takarók, párnák, huzatok...), teljes nagytakarítás (már igencsak ránk fért!), átmadzagoltam a kinti fregolit, mert szétszakadtak a huzalai és valahová teregetni kellett. Ja, szivacsot is mostam, domestos-jó forró víz a kádba, hadd pusztuljon, aki nem bírja... Janka a galériáját takarítja - eddig 2 zsák szemét az eredmény és még nem végzett... Lehet, hogy jókor jöttek a lakók??? :-) Néha úgy érzem, mintha rólam szólna egy humoros népdal: 

Azért ennyire talán nem súlyos a helyzet... :-) De az az igazság, hogy nálunk takarítani meg rendet rakni hasonló vállalkozás, mint hóviharban havat lapátolni... Így pedig néha elfogy a lelkesedés az emberből :-)
Mondtam már? Annyira, de annyira szeretek serkéket vadászni!!! Már rettentően hiányzott, nem is tudom, az elmúlt 3,5 évet hogyan bírtam ki nélkülük!!! :-)
És annyira szeretem, hogy a gyerekek állandóan a mi ágyunkban hemperegnek, így legalább annak is fennáll a veszélye, hogy bennem is lapulhat esetleg valaki... és nincs, aki meglássa - én magamnak hogy nézzem meg, Zsombor pedig olyan jól lát, hogy a múltkor diktált valakinek valamit, az illető pedig közölte, hogy ő vakon ír (mármint gépel), erre életem párja közölte vele, hogy ő is - csak éppen más okokból... :-)))).  Marad anyu, de az ő szemei sem a legfittebbek már... :-) A remény hal meg utoljára... :-)
Egyébként a kislányokban nem találtam, Barnit a védőnő nézte át, benne sem volt...

... Ui:
Szerintem ez téves riasztás volt. Én semmit nem látok a leány fejében... bár az is lehet, hogy én is vakulok... Mindenesetre holnap felhívom a védőnőt, ő vajon mit láthatott???
Mindenesetre megvolt a nagytakarítás, ennyi haszna legalább volt a dolognak :-)

2 megjegyzés: