Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. április 23., kedd

Madarak - kert (ha már Föld napja volt tegnap)


Ez a gólya többször is előfordul a város közepén a köztereken. Itt éppen gallyakat  gyűjtögetett, és egyáltalán nem zavarta az emberek közelsége.

Sok rigó él a kertünk közelében - pontosan a szomszédban, de átjárnak hozzánk is. Bátran közel jönnek, nem félnek. Tegnap este locsoltam, és odarepült egyikük a vízsugár végére is, nem zavartatva magát, hogy esetleg elázik, meg én is ott vagyok...

--::--::--::--::--::--::--::--

A kertben gyönyörűen bújik a borsó, répa, retek, hagyma, kakukkfű, amit most vetettem. Virágzanak a fák, még a mandula is tele volt - nem ártott neki a késői tél. Gyönyörűen virítanak a bokraink is. Most először van virág a fekete-ribizliken, fekete berkenyén, égerlevelű fanyarkán, kökényen. Izgatottan várom, milyen lesz a termésük. Kíváncsi vagyok, használ-e a hetenkénti rohasztott-hagymaleves permetezés a fáknak, hogy egészségüket megőrizzék levélfodrosodás meg monília ellen. Jó lenne végre meggyet enni a saját fánkról. Mindig tele van virággal, de gyümölcs alig van rajta, új hajtások, ágacskák szintén. Mérgekkel pedig nem vagyok hajlandó permetezni.


Szeretem ezt a látványt!!! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése