Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. április 23., kedd

Misi bácsi

Ma délben felhívott a testvére, akivel együtt éneklünk a kórusban. Nagyon szomorú volt a hangja. Elmesélte, hogy tegnap délután még találkoztak a temetőben, mert éppen 2 éve halt meg a fia, akiről akkor írtam is és aki az osztálytársam volt. Azt mondta, nagyon fáradtnak látta. Nem sokkal később otthon rosszul lett - infarktus. A kiérkező mentők nem tudtak mit tenni. Elment. 
Elveszítettük egy nagyon kedves tanárunkat, akit szerintem mindenki nagyon szeretett, akit tanított. Ő volt A TESITANÁR. Harmadikos koromtól jártam hozzá teniszezni, egészen az áltsuli végéig. Nagyon szerettem. De nem csak teniszezni tanított meg nagyon sokunkat. Fociszakkört is tartott, szervezte a helyi sportéletet. Igazi sportember volt. Jó volt vele találkozni, bárhol is futottunk össze hófehér Rumcájz-szakállas (vagy Törpapás?) alakjával. Mindig kedvesen köszöntött, mosolygott. 
Ez a tanéve volt az utolsó, év végén nyugdíjba készült. Kollégái nagyon készülődtek, mivel lepjék meg búcsúzásként kedves tanártársukat. Senki sem gondolta, hogy a búcsúzás idő előtt érkezik el, ilyen hirtelen...
Hiányozni fog kedves alakja, tevékeny jelenléte mindenkinek ebben a kis városkában, ahol élünk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése