Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. április 15., vasárnap

Méreg.. vagy mégsem?

- De egyáltalán miért teremtettél mérges növényeket? - Kérdezősködött tovább Mack, és visszaadta a kis ágat.
- A kérdéseddel azt feltételezed, hogy a méreg rossz, és hogy az ilyen jellegű élőlényeknek nincs semmi céljuk. Sok ilyen ugynevezett káros növény, mint például ez is itt, hihetetlen gyógyító tulajdonságokal rendelkezik, vagy pedig valami nagyon csodálatos dologhoz szükséges, ha valami mással kombinálva használjuk. Az emberek nagyon gyakorlottak abban, hogy bizonyos dolgokat jónak vagy rossznak nyilvánítsanak, anélkül, hogy igazán ismernék.

-Wm. Paul Young: A viskó-

2 megjegyzés:

  1. Éppen most olvastam újra ötödször :) Minden alkalommal nagyon sokat gyógyított rajtam..:)

    VálaszTörlés
  2. Ez a könyv szerintem is az a könyv, amit nem elég egyszer elolvasni, mert annyi mondanivalója van, hogy az csuda - mondjanak róla az egyházi fejesek, amit csak akarnak. Ezt a könyvet csak gyermeki hittel lehet befogadni :-)

    VálaszTörlés