Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. április 25., szerda

Klári :-)

Lári kezd "cuki" korszakba lépni. Rengeteget szövegel - s nem akármilyeneket! Okos, leleményes. Egyik kedvenc mondása, ha valakire mérges:
- Gonosz X. Y.! Megeszi a Mackó! (mármint a kutyánk)

A csúcs hétfőn délután volt. Az egész család a mi szobánkban időzött, mindenki el volt foglalva valamivel. Én a gyerekszobában próbáltam megbírkózni egy földrajz leckével, miközben hallgatom:
- Apa! A Klári levetkőzött! ...
- Csináltam medencét! (Az ágyunkon széttúrta az ágyneműt, abban alakította ki a fűrdőhelyet.) ...
- Apa! Csupa víz az ágy! A Klári kiöntözte a Márti teáját! ...
- Fürdök a Dunába! (Tehát megtöltötte a medencét vízzel... :D:D:D) 
Kivételesen nem tudtam haragudni rá, majd stétpukkadtam a nevetéstől... :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése