Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. április 15., vasárnap

Arra teremtettelek, hogy repülj...

A madár minden tétovázás nélkül, szemmel látható alázattal és hálával, egyenesen odament a kezéhez és csipegetni kezdett. 
- Gondolj csak bele kisbarátunk helyzetébe! - kezdte Papa. - A legtöbb madarat arra teremtettem, hogy repüljön. Ha nem repülhetnek, az a bennük levő repülési képesség korlátozása, és nem fordítva.  - Szünetet tartott, hogy Mack megérthesse a mondanivalóját. - Téged viszont arra alkottalak, hogy szeretve legyél. Ezért számodra az jelent korlátozást, ha úgy élsz, mintha nem szeretnének, és nem fordítva.
   Mack bólintott, nem is annyira egyetértése jeléül, hanem, hogy tudassa, hogy legalábbis érti, és tudja követni. Végül is elég egyszerűnek tűnt.
- Ha úgy élsz, mintha nem szeretnének, az olyan, mintha levágnánk a madár szárnyát, és megfosztanánk a repülés képességétől. Végképp nem ez a célom veled.
   Ez volt a bökenő! Mack ebben a pillanatban végképp nem érezte, hogy szeretnék őt. 
- Fiacskám, a fájdalom tudja a módját, hogy a szárnyadat szegje, és megfosszon attól, hogy képes légy repülni. - Várt egy pillanatig, hogy Mack megemészthesse a szavait. - És ha ez a fájdalom hosszú időn keresztül kezeletlen marad, akkor könnyen megfeledkezhetsz arról, hogy mindenekelőtt arra teremtettelek, hogy repülj.

-Wm. Paul Young: A viskó- 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése