Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. április 15., vasárnap

Bűn és büntetés...

- De ha te vagy Isten, nem te vagy az is, aki kiöntöd a te búsult haragod hatalmas kelyheit, és a tűzzel és kénkővel égő tóba veted az embereket? - Mack érezte, hogy újból felforr benne a mélyről fakadó harag, és kipréseli belőle ezeket a kérdéseket. Kicsit bosszantotta, hogy ennyire elveszítette az önuralmát, de azért csak kimondta: - Mondd meg őszintén: nem jelent számodra élvezetet megbüntetni azokat, akik csalódást okoznak neked?
   Papa erre félbeszakította előkészületeit és Mack felé fordult, aki mély szomorúságot látott a szemeiben. - Én nem az vagyok, akinek gondolsz, Mackenzie. Nekem nem kell megbüntetnem az embereket a bűneikért. A bűn önmaga büntetése, ami belülről emészti az embert. Az én célom nem az, hogy büntessem a bűnt, hanem hogy megoldást adjak rá. 

-Wm. Paul Young: A viskó-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése