Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. április 15., vasárnap

Bizalom...

- Mackenzie, ugyanúgy nem tudod a bizalmat megjátszani, mint ahogy nem tudod az alázatot "csinálni". Az vagy van, vagy nincs. A bizalom egy olyan kapcsolat gyümölcse, amelyben tudod, hogy szeretnek téged. Mivel te nem tudod, hogy szeretlek, nem tudsz bízni bennem. 
  Megint csend lett, végül Mack felnézett Papára, és így szólt: - Nem tudom, hogyan tudnék ezen változtatni.
- Te nem tudsz; egyedül nem. De együtt végig fogjuk nézni, ahogy ez a változás végbemegy. Most csak azt akarom, hogy légy mellettem, és fedezd fel, hogy a kapcsolatunk nem teljesítményről szól, és nem is arról, hogy a kedvemben kell járnod. Nem vagyok zsarnok, sem valami önző, követelőző, a saját elképzeléseihez ragaszkodó kis istenség. Én jó vagyok, és csak a legjobbat kívánom neked. Ezt bűntudat, vádlás vagy kényszerítés által nem vagy képes megtalálni, kizárólag csak a szeretetre épülő kapcsolaton keresztül. És én igenis szeretlek téged.

-Wm. Paul Young: A viskó-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése