Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. szeptember 24., péntek

Sziréna :)


Ma az oviból hazafelé jövet beugrottunk mamáékhoz. Klárit letettem a szobában a földre és kimentem. Erre a kisasszony természetesen bömbölni kezdett. Barni megszólal a konyhában:
- Ez a Klári úgy ordít, hogy felrakom a motoromra (értsd: bicikli) szirénának!
(Az ötlet talán Pityke őrmestertől származik, de az is lehet, hogy Az erdő kapitánya adta. Végülis mindkettő rendőr, és Barni  most éppen rendőr a saját bevallása szerint...) Szerintem inkább kis Humor Herold...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése