Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. szeptember 16., csütörtök

Család


"család.. sokféleképpen értelmezett fogalom: 
szentséges is, megtisztelt és olykor megvetett, cinikusan félrelegyintett.
Állapota, jellege, szelleme: sorsot formáló - legalábbis meghatározó - mindnyájunk számára.
E földi vándorúton ama bizonyos hamuban sült pogácsa: a család.
Jó szava, szelleme, védőszentje a mesebeli hősnek.
Aki enélkül indul: nagyobb veszedelmek közé kerül, sebezhetőbb minden tekintetben..."
/Sütő András/

2010. VII. Vámosújfalu

Az én hamuban sült pogácsám:

2009. VIII. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése