Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. szeptember 26., vasárnap

Ének az esőben :)

Ekkor még tavasz volt, babakocsiztunk, és nem esett az eső...
Ma, mire elindultunk a templomba, természetesen megint esni kezdett az eső. De hogy ne hangolódjunk le teljesen ettől, Barni eképpen fakadt nótára útközben:
- Gyorsan tekerek, 
mégsem haladok...
De a nagy tesóm
elszáguld előlem!
Gyorsan tekerek,
mégsem haladok...
Hát mi tagadás, jobb kedvre derültem ettől a kis nótától az esőben tekerve :)
Pár perccel később észrevette a legény, hogy a pedálja mindig zakatol, ahogy a láncvédőhöz ér. Erre megszólal:
- Jó a zeném? Bekapcsoltam a rádiót!
No komment... :)

1 megjegyzés: