Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. szeptember 16., csütörtök

Barnabás és a szerelem... :)


Múlt héten Zsombor dudákat vett a gyerekek, meg a saját biciklijére. :) Nagyon viccesen mutatnak és hangzanak!!! :) Azóta Barni minden egyes alkalommal dudál Virágék előtt, mikor jövünk haza az oviból. Így köszön be "szíve választottjának" :) . Ma hazafelé közölte:
- Ma sokáig fogok Virágék előtt állni, mert azt mondta, hogy tegnap hallotta, hogy dudáltam, de mire odaért az ablakhoz, már nem voltam ott és nem tudott integetni.
Ennek megfelelően ahogy közeledtünk Virágékhoz, előretekert, dudált, majd szorgalmasan leste az ablakot. Sajnos hiába... talán túl röviden dudált, és nem hallották meg odabent... De ez nem jelenti azt, hogy feladja a reményt. :) Annyira kis tündér, ahogy udvarol az 5 és fél esztendejével! :) 
Hazaérve leültünk ebédelni. Szokásához híven nekiállt fintorogni az ebédre. Erre közöltem vele, hogy akkor többet nem főzök neki. Erre nagyon meglepődött. Azt is mondtam, hogy nagyon rosszul esik, hogy fintorog a főztömre. Ezután nekiállt enni szó nélkül. Később megjegyezte:
- Ha majd gyerekeim lesznek, ők is fintorogni fognak Virág főztjére, és ő majd elmondja nekik, mennyire rosszul esik ez neki, és akkor majd meg fogják enni. :)
Azt hittem megzabálom!!! :) :) 

2 megjegyzés:

  1. Hát igen, zabálni való gyerek. Persze csodálom is minden megnyilvánulását a kékszemű kis kedvencemnek.

    VálaszTörlés