Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. június 11., csütörtök

Viszlát jelzáloghitel! :-)

Ez is kipipálva!!!! :-)

Történt pedig 2005-ben, hogy el tudjunk kezdeni építkezni, hitelt kellett felvennünk. Rettenetesen féltem tőle, de nem nagyon volt más választásunk, ha lépni akartunk. Miután Odafentről is megkaptuk egy váratlan igeverssel a biztatást, hogy "építsünk házat a pusztában", belevágtunk.
Lakáshitelt nem volt érdemes felvenni, mert Gyurcsányék konstrukciója zsákutca volt, ahogy a forinthitel is. Maradt a szabad felhasználású frankhitel, lakáskasszával kombinálva. 
Előre kiszámolták, melyik időszakban mennyit kell majd fizetnünk és - láss csodát !!!! - annyit is fizettünk, hiába ugrált a frank ide-oda, fel az egekbe. Egy éve volt a nagy betörlesztés, mikor lejárt a lakáskassza. Akkor még maradt valamennyi adósság, gondolkoztunk is, hogy kérjünk-e a családból kölcsön és rendezzük le, vagy ne. Végül kivártuk, hogy az akkor még csak pedzegetett banki elszámoltatás és a forintra váltás mit fog eredményezni. Áprilisban kiderült, hogy kb. 1 millió Ft-ot írtak nekünk jóvá az elszámoltatással, így a forintosítás után már csak egy igen csekély összeg maradt, amit a következő havi fizetéssel kiegészítve már ki is tudtunk fizetni. 

Ma megjött az értesítés, hogy a Központi Hitelinformációs Rendszerbe bevitték az adatainkat, mint lezárt, pozitív hitelesekét.

Ez a történet számomra egy csoda története, és azé, hogy ha bízom az Úr Isten szavában, akkor Ő végigvezet a kijelölt úton, bármilyen nehéznek is tűnik az.

3 megjegyzés: