Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. június 25., csütörtök

Hittantáborba készülőben

Gyarló vagyok... nem kicsit, nagyon... nem lelkesít a táboroztatás gondolata. Annyira elfáradtam ebben a tanévben, hogy semmi de semmi kedvem nincs táboroztatni. De a munka nem kérdezi meg, hogy szeretném-e elvégezni vagy nem. Így erőt kell vennem magamon.
Ki kellett találni, mi lesz a foglalkoztatás. Mivel esténként Bárány Boldizsárt fogunk bábozni, így gondoltam hajtogatunk - bárányt, kincses ládikót, mókust, halat, méhecskét - így ha akarják, el tudják játszani a gyerekek maguk is a történetet. Kicsit ideges lettem, mikor ezen gondolaton felbuzdulva elkezdtem keresni a hajtogatós könyveimet - és nem találtam. Valakinek kölcsönadtam és ezt a valaki is elfelejtette, meg én is - de még azt is, hogy ki volt a valaki... Aztán rájöttem, hogy erre való az internet. Találtam leírásokat és videókat is. :-)
Aztán meg kellett festenem a háttereket is a bábozáshoz. Ráment ma az egész napom, de elkészült! És ez most nagyon jó érzéssel tölt el. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése