Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. június 7., vasárnap

Pedagógusnapi meglepi :-)

Ma családi nap volt a suliban, ami a délelőtti Istentisztelettel kezdődött. Az istentisztelet végén meglepetést kaptunk: Három kislány verset szavalt nekünk aztán közösen énekeltünk áldó éneket. Ezután pedig ajándékot is kaptunk - kreatív szülők aranyos figyelmességét :-)

Zárójelben jegyzem meg, hogy a Tájékoztatóban szereplő "gyógyszert" én biza alkalmaztam már az utóbbi két hónapban - csokival leöntött kakaóscsiga és napi egy tábla csoki bevonásával... Az előbbi hatása a csuklómon is jelentkezett (így jár, aki "bűnözni" kezd), az utóbbié meg a természetesen kialakuló úszógumimon... nem tudom az idegeimnek mennyit használt (Gjeilo zenéje mindenesetre jobban megnyugtatott), de az biztos, hogy tavaly is meg az idén is csokifüggővé lettem a tanév végére...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése