Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. június 25., csütörtök

Klári és a rajzpályázat

Év vége felé az óvónénink úgy gondolta, hogy beküldi Klári egyik rajzát egy pályázatra. A héten felhívott, hogy menjünk be az oviba, mert nyert a leányzó, és ma hozták meg a nyereményét! :-) Na, ilyen sem volt még az életünkben :-). Három szépséges könyvet nyert és rettenetesen büszke volt a kis hölgy :-).

Ez azért is jó volt, mert így nem maradt ki ő sem az év végi jutalomosztásból - minden testvére kapott a suliban jutalmat, mivel szegények megint igen kitűnő bizonyítványt kaptak. :-) Sőt, még az anyjuk is kapott egy szép elismerést - ami az év egyik kiemelt pedagógusának járt... (Mivel érdemeltem ki, azt nem tudom... csak tettem a dolgom, ahogy eddig is...).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése