Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2015. június 14., vasárnap

Kiskacsák

Baromfiudvarunk lakói közül több is kedvet kapott idén a költéshez. A megszokott kacsánk először fele kacsa - fele tyúktojásra ült, de ebből a fészekből nem lett semmi. Közben a másik kacsánk talált egy jó költőhelyet az udvarban magának, és oda rakosgatta a tojásokat, aztán mikor elegendőnek találta, rájuk ült.
Tegnap reggel Márti rohan be - Repednek a kacsatojások!!! Kimentünk, és valóban. Kacsamama felkelt róluk, és így láthattuk, ahogy az első 3 tojásból kikeltek a kiskacsák. Kacsamama szépen rendezgette őket, aztán rájuk telepedett nagy óvatossággal. A nap folyamán további 7 kiskacsa kelt ki, így van 6 sötét és 4 sárga kiskacsánk. Nagyon édesek! :-)
Közben két tyúk is kedvet kapott a kotláshoz, ennek eredményét még várjuk. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése