Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. január 1., vasárnap

Új kezdet - az Ige fényében

Több rész is előttem van az Igéből, ami kapcsolódik az új esztendő kezdetéhez. Pár éve Zsombornak adtam egy kis kártyát, ami aztán sokáig ki volt téve az asztalán - gondos kisgyermekkezek azonban szétcincálták. Ez állt rajta biztatásul: 

"Tedd meg mindazt, ami a kezed ügyébe esik,
és amihez erőd van."
Prédikátor 9, 10


Az Útmutató erre az évre szóló Igeversét érettségi előtt kaptam valakitől, és azóta is fontos kapaszkodója az életemnek:

"Elég néked az én kegyelmem,
mert az én erőm erőtlenség által ér célhoz."
II. Korintus 12,9

Az évkezdő istentisztelet Igéje pedig:

"Ti vagytok a föld sója, 
ha pedig a só megízetlenül, mivel lehetne ízét visszaadni?
Semmire sem való már, csak arra, hogy kidobják, és eltapossák az emberek.
Ti vagytok a világ világossága.
Nem rejthető el a hegyen épült város.
A lámpást sem azért gyújtják meg, hogy a véka alá, hanem, hogy a lámpatartóra tegyék,
és akkor világít mindenkinek a házban.
Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt,hogy lássák jó cselekedeteiteket,
és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat."
Máté 5, 13-16

"A ti beszédetekben az IGEN legyen igen, 
a NEM pedig nem,
ami pedig túlmegy ezen, az a gonosztól van."
Máté 5, 37



ISTENRE FIGYELŐ, BENNE BÍZÓ, 
ÁLDOTT ÚJ ESZTENDŐT 
KÍVÁNOK MINDENKINEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése