Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. január 4., szerda

Klárikánk 2 éves lett :-)

Valóban egyre nagyobb kislány a legkisebbünk :-) Beszédén, viselkedésén egyértelműen látszik, hogy bizony telik az idő :-) Isten éltessen sokáig kicsi lány, békességben, boldogságban! :-)






Amíg mamáékat vártuk. megpancsiztak a lányok... közben megtalálták apa tusfürdőjét, ami még félig VOLT :-)
Klári először nagyon kis szégyenlős volt, de határozottan élvezte, hogy most őt ünnepeljük, és ő kap ajándékokat. Amíg énekeltünk neki, hangosan kacarászott. Nagyon édes volt! :-) Keresztanyjáéktól már tegnap megkapta az ajándékát, egy szép színes, saját kötésű sálat. Annyira tetszett neki az "én sálam", hogy azzal is aludt :-) Mamáéktól egy hatalmas macit kapott, ami szintén nagyon tetszett neki. Tőlünk megkapta élete első babáját és fésűjét, amit rögtön használatba is vett. Eddig nem láttam, de határozottan élvezi, hogy ez vagy az az övé és csakis az övé. Becsben tartja, amit kapott :-)

2 megjegyzés: