Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. január 3., kedd

Tegnap olvastam...

...csak nem volt időm ide is beírni:

"Az Úr a te oltalmad"
Zsoltárok 91, 9

"Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van reátok."
I. Péter 5,7

szünet előtti zenei-társasjáték az énekórán

Olyan érdekes... de tegnap is, meg ma is csupa pozitív élményem volt a suliban. Nem kellett különösebben harcolni a gyerekekkel, hogy én is érvényesülhessek az órán, dolgoztak annak rendje és módja szerint. Hogy éppen kipihenték magukat a szünetben, vagy túl fáradtak voltak, nem tudom, én inkább az Isten kegyelmének titulálom a dolgot. Sőt. Miután világvége-rettegésben él az egész banda, több osztályban is ezzel ment el a földrajzórák fele. Átmentünk hittanórába :-) Lényegében azt mondtam el nekik, amit pár napja itt is leírtam. Remélem segít nekik :-) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése