Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. január 3., kedd

Az altatás gyönyörei...

Nem egyszerű kisgyerekeket elaltatni esténként. Főleg, ha kettő egykorú, vagy hasonló korú csemetéről van szó. Ez a feladat leginkább 2 emberes, mert mindenkinek kell egy felnőtt a békességhez. Márti tegnap sehogy sem akart elaludni. Hiába ültem mellette az ágyon, fogtam a kezét... egyfolytában csak mondta a magáét, meg enni akart, meg inni akart (a szokásos cselek :-). aztán egyszer csak megszólalt:
- Anya, csinálsz nekem fossot?
- Majd reggel.
- Fosit?
- Igen, copfit.
A különféle alkudozások még folytak tovább, aztán gondoltam egyet, és inkább odafeküdtem mellé. Ha én vízszintesben vagyok, hátha ő is hamarabb lenyugszik... ÉS bevált! Lábacskáját rajtam pihentetve szépen elnyomta az álom :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése