Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. október 29., szombat

Képeslapok - karácsonyi vásárra

Tanári karunk úgy döntött, karácsonyi vásárt rendezünk az iskolánk javára. Sok-sok ötlet érkezett, reméljük sok meg is fog valósulni. Én a magam részéről csuhé-angyalkákat csináltam (CsutkaIlda alapján, meg önállóan is), meg képeslapokat. Most az utóbbiakat szeretném megmutatni, mert ez teljesen egyéni kreáció. Ez nálam egyébként már szokásos: évek óta magam gyártom le a karácsonyi üdvözlőlapjaink tömegeit. Egyrészt mert egyéni, másrészt mert a szívem szeretete is benne van legalább ebben a kis apróságban, és ezt remélhetőleg az is érzi, aki kapja :-)
Az az ötletem támadt, hogy sokan nyilván nem tudtok személyesen eljönni a Gróf Teleki Refi karácsonyi vásárára, de ha esetleg annyira megtetszenék egy-egy képeslap (kinyithatósak), hogy szívesen vásárolnátok belőle (ezzel támogatva iskolánkat), akkor nálam lehet rendelni belőlük (az árát még nem tudom, de kb. 100 Ft/db lesz).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése