Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. október 3., hétfő

Gróf Teleki Nap

Közhírré tétetik, hogy
2011. október 8-án 
ismét megrendezésre kerül a már hagyományossá vált
Gróf Teleki Nap
az iskolánkban. 
(Alias - Dunavecsei Református Kollégium :-)
Programok:
9.00 – Istentisztelet
9.30 – Művészetek háza (Kék Duna Népdalkör, Vikár   Béla Nőikar)
10.00 - Kovács Péter freestyle világbajnok bemutatója
11.00 – Sport (sakkverseny -jelentkezés a helyszínen- , ping-pong, ugrálóvár, kosár, foci)
          - Büfé, Kézműves-műhelyek nyitása
12.00 – Ebéd (jegyek vásárolhatók az irodában – 500 Ft/fő)
13.00 – Teleki Kupa (focibajnokság)
14.00 – Judo bemutató
 – Íjászat
-        Egészségügyi sátor (dohányzás és drogprevenció)
-        Lovaskocsizás, lovaglás
-        Ismerkedés a rovásírással
16.00 – Kötélhúzóverseny a Solti Bikákkal
17.00 – Gyöngyvirág Néptánccsoport bemutatója
18.00 – Zac Zenekar előadása
19.00 – Tombola

Minden érdeklődőt nagy szeretettel várunk!
Ha erre jársz, kukkants be! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése