Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. október 11., kedd

Az Alföld

A Teleki Nap nagyon jól sikerült, reményeim szerint hamarosan video-beszámoló is készül belőle, ha elkészül, hozom. Ami már fenn van a YouTube-on a nap eseményeiből, az az első megzenésített Petőfi-versem: Az Alföld. Egész jó felvételt csinált róla a hugicám a fényképezőnkkel... :-) Az istentisztelet után énekelt a kórusunk bent a templomban (sajnos csak a kórus fele tudott ott lenni). Csupa Petőfi dalokat énekeltünk. Szóval itt készült a felvétel. Hallgassátok szeretettel, és CSUKOTT SZEMMEL, mert a képzelet szárnyán csukott szemmel könnyebben ott találjátok magatokat a Petőfi által leírt és általam lefestett csodás alföldi tájon :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése