Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. november 1., péntek

Halloween

Egy összefoglaló írás erről az őrületről, aminek az összesítését  Fb-on olvastam, de megkerestem az eredetit is, a Magyar Keresztyén Motorosok honlapján: Cikk Halloween-ről

Nekem, mint meglehetősen konzervatív embernek, sok minden nem fér bele az életembe (bár azért rendületlenül formálódom én is). A legtöbb ember bele sem gondol, minek öltözik maskarába (második farsangi bál???), minek készít töklámpást (de szép világító dísz...). Azért belegondolva a cikk alapján, én biza nem raknék (sose nem is tettem) ilyen lámpást a házam elé... még belegondolni is rossz. Már az Ószövetség első történetei között olvashatjuk Izsák feláldozásának történetét. Pontosabban azt, hogy Isten csak próbát tett, és a valódi cél, a hűség próbája mellett egy rendkívül fontos üzenete is van ennek a történetnek: NE ÁLDOZZ FEL EMBERT AZ ISTENNEK! Ez az üzenet a maga korában és környezetében korszakalkotó volt, mivel általánosan megszokott dolog volt az emberáldozat. De az üzenet ma is igaz. NE ÖLJ! 
A halottidézőktől való tartózkodást is sok helyen említi a Biblia. Nincs erre szükségünk. A halottak jó helyen vannak ott, ahol vannak, nem kell háborgatni őket. A "Gazdag és a Lázár" példázatából az is kiderül, hogy odaátról sem léphetnek velünk kapcsolatba, akik elmentek. Nem kell játszani az ördöggel, mert aki játszik vele, az megégetheti magát. Nem kell a lelkünk békéjét vásárra vinni. Veszélyes, mert súlyosabb következményei lehetnek, mint gondolnánk. 
a kép a Fb-ról származik
"Minden szabad nékem, de nem minden használ..."
  mondá Pál apostol, és igaza is van...

inkább:
Bízzad Újra Életed Krisztusra!
és vedd komolyan az Ő követését, mert Benne van az ÉLET
:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése