Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. november 23., szombat

Losonczi Léna - versek

Lelkesen dolgozunk a következő InternetVers Fesztivál dalanyagán, verseket keresünk, zenésítek, tanulunk. Gyöngyszemek :-)
Kata hívta fel a figyelmemet Losonczi Léna egyik csodaszép versére, és ha már az oldalán jártam, tovább olvasgattam. Szépségek sorozata. Kettőt kimásolok ide, de érdemes a többit is elolvasni! :-)


                                Egy vándorút az életünk
                                kietlen út, amin megyünk...

Bús bolyongás nap – éj után,
enyém ez út, enyém csupán
Sok csodát észre nem veszünk,
ha csak sötétet lát szemünk

Egy vándorút az életünk
sivatag – út, amin megyünk...


Ezer veszély bár lesne ránk,
Ezer panaszt sír néha szánk
Ezer gond, fájdalom nyomaszt,
félelem, sírás dalt fakaszt

Mégis megyünk, tovább megyünk
egy vándorút az életünk...


Sok örömperc ha integet,
nyújtsd ki felé a két kezed!
Utadon kísér sok barát,
figyeld, halld meg kedves szavát!

Egy vándorút az életünk,
tán soha meg nem érkezünk...


De az utunk csodás lehet,
ha szívünk tiszta és szeret
Ha szíved tiszta és szeret,
vándorutad oly szép lehet!
Oly szép lehet!
                                Mert vándorút az életünk,
                                tovább megyünk, tovább megyünk...

--::--::--::--::--::--::--




Áldd meg, Uram a két kezem:
Imára mindig kész legyen.
Sok munkát örömmel vegyen,
másokkal is csak jót tegyen,
Nyíljon meg, adjon jó szívvel,
simogasson szeretettel.

Áldd meg, Uram a két szemem:
A jót meglátni kész legyen.
Keressen új tekintetet,
fénye olvasszon szíveket.
Bágyadtan, törten nézne bár,
ragyogjon benne fénysugár.

Áldd meg, Uram az ajkamat:
Rólad hadd szóljon szavakat.
Amikor rajta szó terem,
simítson lelket kedvesen.
Vigasztaljon sebzetteket,
dicsérje a Te Szent neved.

Áldd meg, Uram a szívemet:
Jézusom, legyen lakhelyed!
Töltse be béke, hit, öröm,
hálával zengje: köszönöm.
Szeressek árvát, gyermeket,
hirdessem nagy kegyelmedet.

Áldd meg az egész életem,
hogy másoknak áldás legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése