Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. június 16., vasárnap

Tanév vége

Hála Istennek, ez is eljött! :-)
Már nagyon vártuk. Aki nem látott közelről pedagógiai munkát, meg kiidegelt pedagógusokat, az el sem tudja képzelni, mennyire kellett már a szünet. Persze a gyerekekkel is igen nehéz volt bírni az utóbbi pár hétben, már nekik is mehetnékjük volt. Sőt, akadt, aki az utolsó héten már be sem tolta a képét az iskolába. Végül is, minek azt? :-)
A gyerekeinkre büszkék lehetünk: színötös bizonyítvány, tantestületi dicsérettel - mind a kettőnek. Kemény munka áll mögötte. 
Barnabás nagyon küzdött, leginkább az olvasással, szövegértéssel, de gyakorlással sokat fejlődött. Sok versenyen volt, melyek közül a sakk volt a legkiemelkedőbb, persze nagy eredményeket 8 évesen még nem várhatunk el tőle. De lelkes, és miután apával gyakorol, nagyon szereti ezt a sportot. Borzasztóan maximalista, ha egy dolgozata nem 100%-os, hanem mondjuk 98%-os, akkor már ki van akadva - volt 1 hibája, hogyan lehet ezt túlélni????!!!! :-)


Janka elég linkóci volt év közben, még szoknia kell, hogy a felső tagozatban nem elég órán odafigyelni, itthon is elő kell venni a könyvet. És a szigorú tanároknál (pl. anyjánál) nem lehet megélni tanulás nélkül. Így pl. az ének 5-nél erősen rezgett a léc, de végül meggyőzött róla, hogy megérdemli - remélem én is meggyőztem, hogy tanulás nélkül nem megy... :-) Ő is sok és sokféle versenyen volt, több helyen lépett fel citeratudásával is. Közben lelkesen zongorázgat (csak hallás után, mert a kottát nem igazán csípi), dallamokat ír (vajon kire hasonlít ez a gyerek ??? :-).
Lesz mit olvasgatni a nyáron! :-)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a gyerekeknek és nektek is...tiétek a munka, istené a dicsőség :-) Az úrasztali horgolt terítő á l o m s z é p! Ha él még aki horgolta, érdemes lenne tőle megtanulni (nekem a recehorgolás nem megy :-( )

    VálaszTörlés
  2. Gratulálunk a gyerekeknek. Talán Édesanyától/dédmamától örökölt Barnabás valamit, ami a 100 %-ra törekedést illeti. Balázsnál is előfordult ilyen hajlam, nem mindig. Neki az általános iskolában nem volt kitűnője.

    VálaszTörlés