Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. június 14., péntek

Áradás nálunk

A mi városunkat sok szörnyű árvizet és jegesárt követően egy masszív, magas gát védi a Duna magas vízállásakor. Így igazából nem sok izgulni valónk volt. Ráadásul az ártér is egészen széles. Így 6,15 méteren illetve 6,2 méteren tetőzött a folyó kedden hajnalban nálunk (a két adat a két zsilip mérőszalagján volt). Nem sokkal volt magasabb, mint mikor Janka született. 






2 megjegyzés:

  1. Milyen jó, hogy a dunavecseieknek volt annyi esze, hogy ezt a gátat így megépítették. Kár hogy máshol nem tették. Azért nagyon jó, hogy sikerült kordában tartani a Dunát az egész ország területén. Jó, hogy az Úr Isten megáldotta bölcsességgel Orbán Viktort és a többieket, akik az egészet irányították. Rossz bele gondolni, hogy mi lett volna, ha nem ők állnak ott a "gáton".

    VálaszTörlés
  2. Tegnap Gábor vőd mesélt azért egy kis csetepatéról, miszerint egy helyen a kivezényelt okosok nem hittek a helyieknek, hol és hogyan kéne védekezni, amiből kisebb verekedés után a "nagyokosok" szolgálatkész belátása következett... :-)
    Egyébként teljesen egyetértek Veled :-)

    VálaszTörlés