Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. január 11., péntek

Micsoda meglepetés! :-)

Visszatért az olvasóm, akinek semmi sem tetszik, amit írok!!!! :-) Micsoda önkínzó valaki lehet, hogy annak ellenére ellátogat hozzám, hogy minden ellenszenves neki, ami itt olvasható... Szegény ember! Nincs jobb szórakozása, mint szadizni önmagát :-) Nem tudom, ki vagy, de őszintén sajnállak, rossz lehet így élni!

3 megjegyzés:

  1. Érdekes, erre nem nyomta be az inkább nem-et....

    VálaszTörlés
  2. Az ellenszél a bizonyítéka annak, hogy van valódi üzeneted és hatásod, hiszem :)

    VálaszTörlés
  3. Keresztanyu, lehet, hogy azóta még nem járt itt... :-)
    Köszi, Zsuzsi, ez jól esett :-) De szerintem ez a valaki úgy gondolja, hogy egy hiteltelen dumagép vagyok. Még jó, hogy a hitelességünk megítélése nem a mi kezünkben van, az egyetlen jogosult ennek megállapítására Isten. Tudom, hogy nem vagyok tökéletes, messze sem vagyok az, ezért örülök mindenkinek, aki nálam jobban csinálja, felnézek arra, aki hitelesebben él a hitében. Persze mi csak azt látjuk, ami a szemünk előtt van, senki szívébe nem látunk bele.

    VálaszTörlés