Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. január 1., kedd

Hogyan is zajlott az advent gyülekezetünkben

Rengeteg feladattal járt a December, ahogy azt már leírtam. Gyülekezetünk honlapjára készült egy részletesebb leírás is arról, mit jelentett nekünk az idei adventi várakozás - készülődés az Ünnepre:

adventi gyertyagyújtás

"Kisgyermekként eljött, Megváltóként elment, Királyként visszajön újra"

Barniék színdarabja

A halászlét Dani öcsém és Tibi barátja főzték, és nagggyyyyon finom volt! :-)

A kis harangot fogvatartottak készítették az egyik börtönben.

Volt még egy esemény, amiről még nem írtam, most is csak a gyerekszáj miatt:
Egyik hétvégén a DRK összes intézményének közös karácsonyi ünnepsége volt Dunaföldváron, ahol az intézmények dolgozói vehettek részt. Itt is volt finom halászlé (szintén a fiúk főzték :-), és mindenki kapott egy nagyon szép és értékes ajándékcsomagot is: csupa kézzel készített dolog volt benne: gyertya, szappan, méz, igen-igen gusztusos csokik, karácsonyi fűszerezésű pálinka, borlekvár, és egy fél kg-os cipó, amit a fogvatartottak sütöttek. Itthon bűnöztünk a kenyérrel, ugyanis megettük, és elmondhatom, áldott a börtönlakók keze munkája, mert igen finom kenyeret készítettek! Mikor mondtuk a gyerekeknek, milyen különleges kenyeret esznek, Márti igen víg lett, és integetni, kiabálni kezdett: Köszönjük rabok!!! Egészen a fülükig szerette volna elkiáltani, mennyire jólesett neki a kenyerük :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése