Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2013. január 23., szerda

"Inkább nem"

szeretnék senkit negatív hullámnak kitenni ezen a helyen, így a véleményezés kattintós lehetőségét egyenlőre beszüntetem. Akinek jólesik, kommentelhet írásban :-)
Lehet, hogy valakinek jólesik állandó negatív hozzáállást tanúsítani az írásaimhoz, de ez, mint már leírtam, elég beteges dolog. Én néha szórakozom ezen, néha sajnálom az illetőt, néha kicsit bosszant (na, most ezt élvezheted :-). De most úgy döntöttem, elég volt a gyáva, név nélküli negatív kattintgatásokból. Ha még mindig itt akarsz beteges szenvedélyednek élni, már csak névvel együtt teheted meg, kommentben.
Isten áldjon, nem kötelező olvasnod (ha egyáltalán eljutsz az olvasás mechanizmusáig és nem csak automatikusan kattintgatsz).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése