Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. február 6., hétfő

Síszünet :-)

Alapjában véve nekem nincs bajom a nagy hóval, mert szép, és szánkózni is jó (még szánkót húzni is, mert így nem fázok a -10-15 °C-ban). Hogy a lakást nem tudjuk normálisan felfűteni, az már kellemetlenebb, de olyan nagy gondot nem okoz -a gyerekek rohangálnak, én meg alaposan felöltözök, sőt, ilyenkor szívesen mosogatok is, bár ezt a tevékenységet alapvetően utálom. Ma azonban dolgozni mentünk - s bár az iskolában hétvégén sem állt le a fűtés, még kabátban is fáztunk. Így, miután elég sok a bejárós gyerekünk és kollégánk, a hét további részében inkább megkíméljük őket az utazás kínkeserveitől és kockázataitól (hosszú várakozás a késő és ki tudja egyáltalán megérkező buszra...). Tehát 4 nap ajándék-szünet :-) következik. (A fekete leves meg majd a jó-időben, amikor bepótoljuk :-)
Szombaton egyébként szánkót reparáltunk - volt egy kis szánkónk, amit alkalmassá kellett tenni a két kicsi utaztatására (ülőkehosszabbítás, karfa, háttámla...). Az eredmény jó lett, élvezik a lányok:





Szegény növényeink - remélem túlélik a nagy fagyot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése