Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. február 6., hétfő

Örökség

Ma, ha már ilyen nagy szabadság tört ránk, szétválogattuk azt a rengeteg könyvet, ami nagyszüleimtől hátramaradt, és apuék elhozták nekünk, testvéreimnek. Hihetetlen gazdagság - annak, aki szereti a könyveket. Gyönyörű albumok, szuper regények, tanításhoz használható anyagok... :-) Csak egy bajunk akad, kicsi a lakás... kevés a polc... az is tömve könyvekkel, de leleményes életem párja ezt is megoldotta, lepakolta a konyhában levő szekrény tetejét, s oda most szépen felférnek a könyvek :-)
Köszönjük ezt a fantasztikus örökséget!!! :-)
Lesz mit olvasnom az elsősöknek énekórán :-) Zenei ismeretek meseköntösben :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése