Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. február 19., vasárnap

Attól függ, kinek a kezében van...

Apu ma az öt kenyér és a két hal történetéről prédikált. Ezzel kapcsolatban felolvasott egy gondolatsort, amit most szeretnék megosztani veletek:

Egy kosárlabda az én kezemben kb. 3000 forintot ér.
Michael Jordan kezében kb. 290 milliót.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy baseball-labda az én kezemben kb. 1000 forintot ér.
Ugyanez Thomas McGuire kezében kb. 130 milliót.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy teniszütő az én kezemben nem ér semmit.
Ha a teniszütőt Gabriella Sabattini fogja, akkor megnyeri a Világkupát.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy bot az én kezemben arra jó, hogy elkergessem a kutyákat.
Egy bot Mózes kezében kettéválasztja a hatalmas tengert.
Attól függ, kinek a kezében van.

Egy parittya az én kezemben egy gyermekjáték.
Egy parittya Dávid király kezében hatalmas fegyver.
Attól függ, kinek a kezében van.

Két hal és öt kenyér az én kezemben két halas szendvics: a tízóraim.
Öt kenyér és két hal Jézus kezében jóllakat ezreket.
Attól függ, kinek a kezében van.

Szögekkel a kezemben elkészíthetek egy madáretetőt.
A szögek Jézus kezében megváltást hoztak az egész világnak.
Attól függ, kinek a kezében van.

Ahogy már észrevehetted: "Attól függ, kinek a kezében van."

Tehát tedd le a törődöttségedet, a félelmeidet, az aggódásaidat,
a reményeidet, az álmaidat, az életed, a kapcsolataidat, a családodat
és az egyházadat az Isten kezébe,
Hiszen tudod:
ATTÓL FÜGG, KINEK A KEZÉBEN VAN!

(A gondolatsort ITT találtuk)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése