Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2012. február 18., szombat

Igék

Ezek az Igék 16-án voltak napirenden, de akkor nem volt időm kitenni. Viszont mindenképpen szerettem volna, mert ez a nap a húgom szülinapja volt, és ezek az Igék most nekem róla szóltak, reményt adva...

"Te vagy segítségem és megmentőm,
Istenem, ne késlekedj!"
Zsoltárok 40, 18

"Odament Jézushoz egy leprás, aki könyörögve és térdre borulva így szólt hozzá:
Ha akarod, meg tudsz tisztítani.
Jézus megszánta, kezét kinyújva megérintette, és így szólt hozzá:
Akarom, tisztulj meg!"
Márk 1, 40-41

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése