Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. szeptember 10., szombat

Vajon tényleg sok millió éves a Föld?

Tegnap már megint a földrajzhoz kerestem videókat, amikor rátaláltam egy keresztyén honlapra (Milyen felekezethez tartozik? Nem valószínű, hogy történelmi egyház, de konkrétan nem derült ki az oldalból.):


Sok érdekesség található itt: filmek, könyvek, pps-ok, hanganyagok, képek sokféle témakörben. Elvileg valószínűleg le is tölthetőek, csak nekem nem sikerült :-( - nagyon béna vagyok - még mindig...
A lényeg, hogy találtam egy filmet, ami a Föld korával foglalkozik, ezen belül pedig az özönvízzel és következményeivel. Mégpedig azt állítja, hogy az özönvíz következménye, hogy kialakultak a széntelepek, a kőolajtelepek, hogy kipusztultak a dínók és még sok minden más. A lényeg, hogy  e keresztyén kutatók szerint a Föld csupán 6000 éves, ahogyan az a Bibliából kiderül. A film majdnem 1 órás, de engem úgy lebilincselt, hogy ez fel sem tűnt. Közben rájöttem, hogy már vagy láttam korábban, vagy pedig az elméletét hallottam valamikor gimi tájékán. Akit érdekel a téma, nézze meg, érdemes!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése