Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. szeptember 22., csütörtök

Fireproof

Tetszik ez a keresztyén filmes honlap :D
Tegnap este megnéztük Zsomborral a "Fireproof" című filmet, amiről korábban már sokat olvastam, és nagyon kíváncsi is voltam rá. Tűzoltóbácsi rettentő házassággal, válás szélén állva... édesapja hatására próbát tesz - egy leírás szerint ("Merj szeretni!" című könyv - amit már emlegettem régebben) 40 napig különböző dolgokat tesz felesége kedvéért - s a csoda be is következett - egyrészt rátalált Krisztus szeretetére, s a megváltozott élete hatására házassága is rendbejött.
Ajánlom mindenkinek meleg szeretettel, akár működik a házassága, akár haldoklik - egy próbát megér :D



Tűzálló - Fireproof from keresztenyfilmek.com on Vimeo.

3 megjegyzés:

  1. Csatlakozom! Nagyon jó film!
    Egyébként szinkronnal és eredetivel is fent van a
    www.albaref.hu -n.

    VálaszTörlés
  2. Én is pont azt akartam írni,m az előttem szóló. A székesfehérvári ref. honlapon sok sok jó film van!

    VálaszTörlés
  3. Hát lyányok, a jó filmeket minden lehetséges helyen terjeszteni kell! Ne csak a mocsokkal találkozzanak a népek :-)

    VálaszTörlés