Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2011. szeptember 10., szombat

Ha már özönvíz...

Kedden reggel olyan fantasztikus látványban volt részünk, amiben eddigi életemben még soha:
Ahogy elindultunk a suliba - oviba, az utcánk végén szivárványt láttunk (esőnek híre-hamva sem volt, csak a felkelő nap világított oldalról). Továbbhaladva láttuk, hogy ez egy TELJES szivárvány. SŐT, TELJES, DUPLA szivárvány!!!! :D :D :D Fantasztikus volt! És sokáig látszott, amíg beértünk végig. Zsombor korábban indult el, és ő a szivárvány-csodát a templomtól az iskoláig terjedő ívben láthatta... Szerintetek? A szivárvány az Isten szövetségének, kegyelmének a jele - az özönvíz óta tudhatjuk ezt. Jó ilyen jelekkel is megerősített évet kezdeni! :D. 
Plusz poén: Ahogy leparkoltunk a templom egyik oldalán a bicóval, és a másik oldalra tekintettem, ott zuhogott az eső - ahol mi álltunk, ott nem :D Ilyet is ritkán tapasztal az ember :D
Csináltam pár képet a telefonnal, de sajnos a teljes szivárvány nem fért bele, csupán részletek. De azért látványos :D

a második szivárvány halványabb, és kívül van

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése