Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. december 30., csütörtök

Klári új tudománya-i :-)

Klárikánk megtanult mászni. No, nem vízszintesen, az már régóta megy neki. Újabban felfelé mászik: az első az ugráló trambulin volt, amiről aztán Márti ágyát hódította meg. A következő a kis fonott karosszék megmászása volt, amiről az ágyunkat vette célba - sikerrel. Ezután apa szülinapján újabb "mászókát" hoztunk be neki az udvarról: papáék réges-régi kicsi, 4 személyes padját, hogy apa szülinapi ebédjénél elférjen a család. Ezt így hódította meg:







De mást is szeret csinálni újabban: (szét)rámolni, amit csak elérnek a kis kezei:







A konyhaszekrény tartalma a rendszeres áldozatai közé tartozik. De most újat is kitalált hozzá: nem volt elég, hogy kipakolta az edényeket, de a helyükre be is mászott. Csakhogy egy idő után nem volt tovább út, és sötét is volt odabenn, hátrafelé meg nem lát a drágám. Így maradt a kétségbeesés, hogy most mi is lesz, és ez hangos sírásban jutott el hozzám. Mikor megtaláltam, honnan jön a sírás, szegényt csúfosan kinevettem, mire hátranézett, és megtalálta a kifelé vezető utat... :-)



Hajrá-hajrá kislányom, jó úton haladsz, hogy anyádat az őrületbe kergesd!!! :-)

2 megjegyzés:

  1. :D:D:D:D:D
    SZép új esztendőt! De ennél mi lehetne szebb???
    Sok boldogságot még nektek!

    VálaszTörlés
  2. Na anya , növeszthetsz még két szemet és még két kezet! Az őrangyaloknak is kicsit sűrűbb napjaik lesznek mostanság . :D
    Mindannyiótoknak, egészséget és boldogságot kívánok az új esztendőre :D

    VálaszTörlés