Isten tenyerén

Isten tenyerén
"Életem ott van Isten tenyerén azért nem félek én. Bármi fáj nekem, mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, hitem fel nem adom. Rám törhet vadul ezer baj, veszély, Isten így szól: Ne félj! Miért is? Mitől is félhetnék én? az Isten tenyerén!"

2010. december 30., csütörtök

Karácsony nálunk :-) képekben

Boldog szülinapot Apa! (... még éppen karácsony előtt... :-)

Ilyen lett a vecsei karácsonyfa

ezeket én gyártottam (mogyis-mazsolás, mogyis-áfonyás, mandulás-narancsos)


díszítődik a kis élő fánk, szorgos kis kezek által :-)

közben gyűlnek az üdvözlőlapok a konyhaszekrényen, hogy egész évben nézegethessük őket :-)

gyerektávlatból nem is olyan pici ez a fa...
A Szenteste délutánja igen izgalmasra sikeredett: apa annak rendje és módja szerint elment az ifjúsággal, hogy a a helyi lakás-otthonokba egy kis karácsonyi üzenetet, köszöntést vigyen. Nem sokkal távozása után Barni ollót ragadott (a házban található legélesebbet természetesen), és vagdosni kezdett egy papírlapot az ágyunkon. Márti el akarta venni tőle az ollót, aminek egy igen mély seb lett az eredménye Márti mutatóujján. Amíg kerestem a kötszert, megkértem Jankát, hogy szorítsa el a sebet, mert nagyon ömlött a vér belőle. Janka sápítozott, hogy rosszul van... és ki nem?... Megtaláltam a kötszert, és mentem vissza a csajokhoz a fürdőszobába. Jankával kivitettem Klárit, hogy ne legyen láb alatt, aztán elkezdtem kötözni Márti ujját. Még a feléig sem értem a dolognak, mikor egy hatalmas puffanás, csörrenés hallatszott a konyhából:
- Mit csináltok már megint?
A válasz csak nyögés volt: Janka elájult a konyhakövön, egy pohár vízzel a kezében. A pohár természetesen ripityára tört... Gyorsan befejeztem a kötözést, aztán irány Jankához. Hála Istennek, gyorsan magához tért, de aztán aludt még egy órát (jól beverte a fejét szegény, lehet, hogy némi agyrázkódást is kapott...). Ezek után kérdéses volt, hogy egyáltalán tudunk-e menni az Istentiszteletre, de aztán odaértünk. Az ijedtségen kívül más baja senkinek sem lett, csak Barnit viselte meg a lelkében az egész, hogy tőle indult a bajsorozat...
gyerekistentiszteletes műsor (Barni által kissé megfűszerezve, s némi derültséget keltve...:-)

Zajlott a műsor, énekeltek a gyerekek, egyszer csak megszólal Barnabás:
-Apa! Találtam egy rajzszöget a földön, tessék! :-) :-) :-)   Rendes gyerek... megmentett valakit egy kisebb szúrástól a talpán...

Jó étvágyat!

anya karácsonyi történetet olvas a Bibliából       


ajándékra várva


bővült a vasút

új kirakó Mártinak

és egy kis rajzolóeszköz a kis művésznőnek

Klári is felavatta az új halacskákat :-)

Nem gondoltuk volna, hogy ilyen gazdag karácsonyunk lesz... Köszönjük a sok-sok meglepetést ezúton is!!!

Mamáéknál a család - Karácsony első napja

Papa és az unokái

 Karácsony első napján vecsei papáéknál szoktunk lenni, másodnap délután Ablonczy karácsony van Pesten (itt csak rövid ideig voltunk), este pedig mentünk vámosi papáékhoz. A vonatút hosszú volt, de a végén papa várt ránk kocsival, és mama a jó meleg lakással. Ott töltöttünk néhány napot, és találkoztunk unokatesókkal, nagyot sétáltunk a jó nagyra megduzzadt patak partján, jól éreztük magunkat. 

első nap még csak ekkora volt a hó, de mielőtt eljöttünk, ennek többszöröse esett le... :-)

Szuper játszóteret varázsoltak a faluház mellé!

ilyet talán mi is csinálunk majd...

Janka és Enikő rajzol

Boti és Barni sakkozik

Márti Bence babát csodálja :-)

Papa kivitt minket az állomásra

ilyen volt a vonat eleje...

...és ezt láttuk a végén










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése